Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling, betaling of levering? Vind hieronder snel het antwoord op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op

Bestellen, wijzigen of annuleren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelwagen via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Mijn account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit doe je in Mijn Account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Betalen

Wat is het rekeningnummer van Dentalshop?

Ons rekeningnummer is NL19 INGB 0006 9414 83. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Heeft Dentalshop een veilige betaalomgeving?

Jazeker. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Op welke manieren kan ik betalen?

Online kun je betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Bancontact / Mister Cash of een handmatige overboeking.

Betaling mislukt of geweigerd

Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Account niet?

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

– Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Die staat altijd bij je afschrijving vermeld.

– Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

Wat als ik met iDEAL heb betaald, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?

Controleer of er geld is afgeschreven.

– Als dit zo is, raden we je aan om even te wachten. Het kan tot één uur duren voordat wij betalingen binnenkrijgen. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met je transactienummer kunnen we je snel helpen. Die staat altijd bij je afschrijving vermeld.

– Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.

Terugbetalingen

Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het geld teruggestort.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.
– iDeal: binnen 3 werkdagen.
– Creditcard: de reservering wordt binnen 3 dagen opgeheven.
– PayPal: binnen 5 werkdagen.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

Die kun je helaas niet nakijken. Maar we beloven je dat we je binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending terugbetalen. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen

Hoe werkt gratis bezorging?

Bestellingen boven de €35,- worden gratis thuisbezorgd.

Wanneer wordt mijn bestelling thuisbezorgd?

Als je op werkdagen vóór 23:00 uur bestelt, wordt je pakketje morgen thuisbezorgd.

Bezorgproblemen

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Controleer het volgende:
1. De Track & Trace code van het pakket: je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres: klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
3. De brievenbus: heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

We gaan er alles aan doen om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 14 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.

Facturen

Wat als mijn factuur niet klopt?

Neem contact op met de klantenservice. Wij kunnen nakijken of we dit nog voor je kunnen aanpassen. Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

Controleer of je factuur in Mijn Account staat, onder ‘Mijn Bestellingen’. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je per mail de factuur in de verzendbevestiging.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur.